ПЕРАЛІК

адміністрацыйных працэдур па зваротах грамадзян, якія выконваюцца

Дзяржаўнай установай адукацыі

"Дзiцячы сад № 12 г. Пінск»

у рамках заяўнага прынцыпу»Адно акно"

у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь

ад 26.04.2010 № 200

Адміністрацыйныя працэдуры

Максімальны тэрмін

ажыццяўлення адміністрацыйнай

працэдуры

Адміністрацыйная працэдура № 2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі. 5 дзён з дня звароту
Адміністрацыйная працэдура № 2.2. Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады. 5 дзён з дня звароту
Адміністрацыйная працэдура № 2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы. 5 дзён з дня звароту
Адміністрацыйная працэдура № 6.16. Прыняцце рашэння аб вызваленні альбо зніжэнні платы за харчаванне дзяцей ва ўстановах, якія забяспечваюць атрыманне дашкольнай адукацыі. 5 дзён з дня звароту
Адміністрацыйная працэдура № 2.6. Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці. 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
Адміністрацыйная працэдура № 2.8. Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці. 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
Адміністрацыйная працэдура № 2.9. Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў. 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
Адміністрацыйная працэдура № 2.12. Прызначэнне дапамогі на дзяцей, старэйшых за 3 гады. 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
Адміністрацыйная працэдура № 2.5. Прызначэнне дапамог па цяжарнасці і родах.

не пазней дня выплаты чарговай заработнай платы, дапамог

Адміністрацыйная працэдура № 2.13. Прызначэнне дапамогі па догляду за хворым дзіцем ва ўзросце да 14 гадоў.

не пазней дня выплаты чарговай заработнай платы, дапамогі

Адміністрацыйная працэдура № 2.14. Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці альбо іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд за дзіцем. не пазней дня выплаты чарговай заработнай платы, дапамогі
Адміністрацыйная працэдура № 2.16. Прызначэнне дапамогі пры санаторна-курортным лячэнні дзіцяці-інваліда. не пазней дня выплаты чарговай заработнай платы, дапамогі
Адміністрацыйная працэдура № 6.3. Выдача даведкі аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам або выхаванцам установы адукацыі (з указаннем іншых неабходных звестак, якімі валодае ўстанова адукацыі). у дзень звароту

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, не спаганяецца.

  • Адказны за прыём дакументаў і ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур: Лілія Міхайлаўна Блішчык, загадчык ДУА "Дзицячы сад №12 г. Пінска" (г.Пінск, вул. Завальная 33, кабінет на 1 паверсе, тэл. 63 20 04).
  • У выпадку часовай адсутнасці прыём дакументаў і ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур ажыццяўляе: Таццяна Міхайлаўна Беляковіч, намеснік загадчыка па асноўнай дзейнасці (г.Пінск, вул. Завальная 33, кабінет на 1 паверсе, т: 32 45 40).

Пры сабе маць дакумент, які сведчыць асобу (пашпарт).

 

 

Перечень административных процедур по обращениям граждан, выполняемых Государственным учреждением образования «Детский сад № 12 г. Пинска» в рамках заявительного принципа «Одно окно» в соответствии с Указом Президента Республики Беларусь от 26.04.2010 № 200

Административная процедура № 6.3.

Выдача справки о том, что гражданин является обучающимся или воспитанником учреждения образования (с указанием других необходимых сведений, которыми располагает учреждение образования).

  • Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры, не взымается.
  • Ответственный за прием документов и осуществление административных процедур: Лилия Михайловна Блищик, заведующий ГУО «Детский сад №12 г.Пинска» (г.Пинск, ул.Завальная 33, кабинет на 1 этаже, т:63 20 04).
  • В случае временного отсутствия прием документов и осуществление административных процедур осуществляет: Татьяна Михайловна Белякович, заместитель заведующего по основной деятельности (г.Пинск, ул.Завальная 33, кабинет на 1 этаже)
6.3 Выдача даведкі аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам (з указаннем неабходных звестак, якімі валодае ўстанова адукацыі)
разгарнуць / згарнуць